Sunday, June 19, 2011

::SeLamat Hari BaPa::

SELAMAT HARI BAPA.....

sempena hari bapa hari ini...aku ingin membuat entry tentang pengorbanan seorang ayah... terlalu besar pengorbanan seorang ayah.. berkerja siang dan malam..untuk mencari nafkah untuk isteri dan anak2 nyee.. mendidik anak2... masih beruntung insan yg masih mempunyai ayah.... tp aku?? walaupon ade ayah... kasih sayangnya?? xpernah aku rasa kan...tp aku xpernah menyimpan perasaan benci aku terhadapnya...kerana aku tawu...tanpa dia tiadalah aku di dunia ini...aku xpernah menyalahkan ayah..atas segala perbuatan nyaa... tapi aku sentiasa berdoaa supaya ayah pulang semula...aku ingin rasakan kasih sayang itu...walaupon sekali sudah memadai bagi aku.....ayah...ayah... adik ingin rasa walaupon sekali kucupan di pipi atau di pipi...dari ayah.... adk teringin nak rasa..kasih sayang setiap ayah berikan kepada anaknyaa... ayah aku masih hidup... tapi...aku xpernah rase macam anak2 lain... pergi melancong sekali...pergi membeli belah sekeluarga.. aku xdpt rase sume itu...aku cuma rasa kasih sayang seorang ibu sahaje... tapi di kesempatan ini abah..adik nk ucapkan selamat hari bapa... terima kasih kerana beri peluang untuk adk melihat dunia dr benih abah... n di kesempatan ini aku juga nk ucapkan terima kasih banyak2 buat ibuku...yang xpernah lelah menjaga anak2nyaa dr yg sulung sehingga yg bongsu..walaupun pelbagai ragam anak2nya..pernah sekali pon ibu merungut....n ibu seorang yang tabah selalu bersabar dgn sikap ayah..kadang2 walaupon aku pernah melihat ibu menangis bile di TIKAR SEJADAHNYA.. ibu...adik xsetabah ibu...adik xnak rasa sakit yg mcm ibu rasa kan.... adk akan berusaha yg terbaek untuk membawa balik kejyaan adk untuk ibu... maafkan segala salah adk ibu...dan abah... maafkan adk... jika adk bukan anak yg baek.. 

::SELAMAT HARI BAPA::

gamba ni yg ade..dlm folder aku yg aku simpan...



::PWENCESS_TAURUS::




No comments:

Post a Comment