Friday, June 17, 2011

::BiRthDaY::

last night i went to celebrate besday of my besfrenz ARIF ABDUL RAHMAN... 
tapi hati aku rase ksong..pegy pon rase mcm terpakse...sbb ingt kwn... mmg ramai yg dtg kiteowg celebrate at A&W JUSCO BANDARAYA MELAKA.... tp walaupon aku ade at situ... umpama jasad saje ade at situ roh aku mcm dh melayang at tempat laen...aku xtwu... nape hati kosong... aku rase sedeyh... serabut.. sume laaa... maybe aku leteyh seharian berpuase...dh tue buke puase lak dgn linangan air mate.. xtwu la nape aku rase mcm d permainkan... mmg xelok bperangsangka buruk...tp ntah laa..naluri aku kuat sesangat... tangkap gambar pon nmpak sgt yg muke terpakse... hmmm...maybe dugaan mcm ni yg harus aku terima bile menyayangi seseorang... okeyhhh... aku terima dgn redha n ikhlass... tp kalau kau di takdirkan bukan untuk ku.. aku redha... mungkin ade yg lebeyh baek utk aku.... dan ade yg lebey baek juga untuk kau...byk yg telah  kau lakukan yg buat aku sakit hati...tp susah sgt aku nak marah kau... sbb hati aku sayang... aku susah nk sayang orang...tp bile aku dh mule sayang mmg susah sgt nk lupee...hmmm... ingt laa.... mmg mudah untuk menyayangi n mencintai seseorang...tp sulit untuk melupakan maybe mengambil mase seumur hidup... n jgn la kamu biarkan org yg menyayangi kamu kecewa...kerana suatu hari kamu akan menyesal bile dy dh pergi dr hidup kamu.... hmmm tgk la gmba nie nmpak sgt muke aku senyum terpaksa....








\




No comments:

Post a Comment