Sunday, October 10, 2010

pwencess story

blog nie aku wujud kan utk aku simpan sume kotak2 kenangan aku ngn putera yg slalu mngambil hati dalam ati aku...10.10.2010..adalah tarikh yg sgt...hmmm..ntah la....aku slalu syg dye...


kali ptama aku knal dye..hmm..kte owg dh lama kwn dlm ym...but x penah chat... n one night tibe dye tgur aku....hmmm..ntah la kali ptma dye tegur aku...aku dh asa ati aku mcm di kocak..but...ntah.. n start mlm 2.. kte owg slalu skype...aku x tawu npe aku leh syg dye...n...mlm2 kte owg mcg....n on call... kte owg sling knal...aku ingt dye ckp aku...dye akn jadi pilot one day t... U yg dye impi utk futher his stdy at UTHM.... n MMU....hmmm....aku ase rapat sgt ngn dye....tp kami x penah jmpa face to face..sbb aku stdy at UTeM melaka...dye at kedah....ntah nape kdang2 aku ase dye pilihan aku utk jd teman aku smpai akhir hayat aku....




n pada tarikh 3.09.2010...aku balik penang sbb cuti raya aidilfitri...n dlm bas otw balik ke penang 2...ati aku riang sgt2....sbb aku nk jmpe dye....stiap ari aku ingt dye...n aku ingt usaha aku nk jmpe dye... kwn aku stu kolej ngn dye...aku merayu-rayu at kwn aku nk ekot BF kwn aku g amik kwan aku at matriks 2....semata- mata....niat aku..aku dpt jmpe dye...but the end..x der rezeki aku....aku x jmpe dye... but aku still hope aku akn jmpe dye gak...n at the 08.09.2010 malam 2... dye mcg aku...dye nk tw tmpat ku tggl...dye dari kulim dtg cari tmpat aku....kalo nk tawu...dlm ati aku mse 2...bdebar sgt2....sbb 1kali aku nk jmpe dye berdepan... hmmm...aku jmpe dye at titi sungai uma aku...n mse 1kali aku tgk dye 2...sbnarnye... aku maluuuu sgt2.. maluuu....ase cm nk tnggal jer kepala nie... nk bawak sorok...slamat la mse 2 malam...so.. x nmpak sgt la muke aku yg jd blusher 2...aku tawu dye kekok nk ckp ngn aku..aku pon sme...hmm..tp.. tbe2 dye ckp ayah dye kol ader emergncy kes at shell ayah dye..so dye kne g tgk... so.. aku x jdi kuar ngn dye...lagi pon mse 2...ujan dh dh turun rintik2...tp.....aku x ase kecewa lngsung x dpt kuar ngn dye..sbb at list aku dh jmpe dye sekejap....pon jd la....n aku tggu text dye mlm 2....aku tggu...n jam 11 lebey aku dpt msg dr dye.. aku ase berbaloi sgt penantian aku 2...dye say sorry sbb x jd kuar..tp..aku x kesah..aku x terasa ape lngsung coz x jd kuar ngn dye...n dye jnji dye akn kuar ngn aku keesokkan nye 2...pd 09.09.2010..n pas solat jumaat hari 2...dye amik aku at pekan...n i things this is my first date with him that i will never forget untill end my  life..kte owg g sunway carnival mall...aku ingt mse nk lintas jalan dye taut tgn aku utk melintas..aku ase...wah...like in heaven..aku ase terlindung sgt2..dye belanje aku tgk wayang citer piranha...dlm wayang 2.. aku ase..aku rapat sgt ngn dye..n that time..aku ase dye la pilihan ati aku..n pas 2...aku ingt sgt2..the best things in my first date 2....dye bawak aku g lepak at pntai...dh lame aku x g pntai...bile dye bawak aku g pntai...aku ase cm..wah...sweet sgt2... pantai jd saksi aku luah kn sgalanye..but dye...x kate pape...dye cme give me his hug..n aku paham mlalui 2 dy pon ase ape yg aku ase....tp aku tawu dye takot dye akn kecewa utk kli kdua...aku hope raye aku taun nie bes sgt....sbb aku ader dye...but aku paham...tok dye sakit..dye dh cube utk bahagi mase dye utk aku..but.. his famly lagi perlukan dye...aku pham mse 2...


n...kenangan yg paling manis yg akn aku ingt...memory at lata sedim....mmg that time...dye la sgalenye dlm ati aku.....tapi....hmmm....ntah la...aku tawu...aku nie sapa la utk dye...aku sedeyh...tsgt2...dye tuduh aku penipu.. dye benci aku....sedalam mne benci dye utk aku....... tp..bagi aku x kn ader sekelumit benci pon utk dye..bahkan sume nye syg n kasih aku utk dye...if pngakhiran nye mcm nie.. aku redha... tp...sgala memory aku e2...x kn aku lupa....10.10.2010.... aku syg kamu... insyaALLAH....smpai akhir nnti... mngkin kehilangn n pemergian aku akn membahagiakn dye... aku redha...utk sume nie..aku cume ingin lihat dye tersenyum sntiasa...sbb airmata dye merupakn luka n kesakitan aku...aku akn pergi utk melihat snyuman dye.. YA ALLAH...sesungguhnye..pertemuan ku dgnnya...utk mnguji kekuatan ku...aku redha dan aku bersykur d pertemukan dgnnye....aku akn sntiasa doakn dye...mnjumpai yg terbaek... YA ALLAH... jika dia jodohku...dekat kan lah hati kami bersama...jika dye bukan jodoh aku jauhi lah dye dr aku dan temukan lah dia dgn insan yang lebey baek dr aku...dan aku berdoa aku akn dipertemukan dgn dye suatu hari nnti di TAMAN mu yg sgt indah d sana...di sini aku kuncikan segala kenangan ku dgn mu..

2 comments:

  1. ur so kind,
    maybe he can't accept long distance relationship kot.
    sabar ya.. not worth it pun kan.
    theres still somebody waiting for u out there. :)

    ReplyDelete
  2. thanx yunk...thanx sgt2.... i hope u will always with me my dear.. i need all my fwenzz now.. utk bg aku semangat...

    ReplyDelete